dijous, de maig 24, 2007

Finâl di champions

Un cuatri peraulis intant che o spieti che la paste a bulidi... nuie îr di sere si sin viodûts culì la partide, il Milan al à vint, o vin mangjât une pizze fate in cjase, bune, propri bune, po o sin lâts a fâ un zîr in centro, a jere un pôc di int, cualchi tifôs, a sin lâts a bevi un doi cicchetti al College, un, il diablo, tu âs di bevi la robe e tignîle in bocje, po ti la impiin e tu viodis la flamade che sparis cuant che tu siaris la bocje e tu paris ju dut. Figo. Luca al à ancje comedât la telecjamare, cussì o vin zirât un orute di video, sei a cjase, sei lant e tornant dal centro. Al è simpri biel tornâ a sinti lis cazzadis che tu sparis, ce che tu disis, po a mi fotos e videos mi plasin, mi plasarès un mistîr cussì, ancje se pes fotos al è plui dificil, jo comunque o soi neât par disens e robis cussì, tu âs di vê un tic di sens artistic... però un video on the road, suntune machine, mi plasarès fâlu prin e dopo. Pal studi, no mi ven voie par nuie, al è dificilon, o speri simpri tal futûr, ma ca se no mi meti a fâ alc o soi mâl, sigh

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada