divendres, de maig 18, 2007

Dut cuiet

Nuie di gnûf, o soi ca che no sai ce fâ, bon, se un al vûl cazzegjâ cul computer al cjate simpri ce fâ, ma nuie di util pal mont... po ben no podi sperâ di salvâ il mont ogni sere ;-) O soi che studii fisiche, voie cuasi zero, ma sperin che mi vignidi di plui... plui di une-dôs oris no rivi propi, chê altre dì soi lât in biblioteche, ma ae fin soi lât a bas a lei i gjornâi. vuê mi jeri fermât al parc, lì de universitât, che si stave benon, aiarut, soreli, benon, epûr nuie, plui di une orute, une orute e mieze al è impussibil. Forsit neancje se o voi sul Everest. E je int che studie tant. Jo no rivi. Sigh. Ma no crodi di jessi l'unic, baste viodi ducj che che a son ator la sere. Lui ai viodût ancje chê altre sere, che sin lâts fûr par fâ cun L. e J cuatri pas fin sul Pratel a cjoli un kebab, e po, al jere sierât e o sin rivâts fin in centro. Chê a jere ancje une fieste universitarie, di chei di sinistre, che si fasevin promozion dant vie bire a bas presit... erin lis elezions, no sai di ce no ai neancje votât, e mi pâr però che àn pierdût, la bire no je vonde si viôt. E je int che no i plâs Bologne par chist, casin, int pardut, butilis, cjans... jo no, cioè nol è che mi freedi plui di tant, libars di fâ che e ulin. Forsi soi massa libertari par jessi furlan. Ma ae fin no si pol restâ simpri sierâts in tes tôs ideis. Cmq o ai tacâ in cjamare la bandiere dal Friûl che Luca al à tacât manifescj di cartons, robe di fruts, che mi vergogni cuasi. almancul par implenâ il mûr.
Ah, simpri pe universitât a samee che a restarin dome nô informatics là... tant puest ma pocje vite mi imagjini...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada