dimarts, de desembre 30, 2008

Vilie dal ultin dal an

al è un grum che no scrivi, no sai, se al è parcè che no mi ven voie o parcè che nol sucêt nuie o parcè che al è cussì e bon... o ai scomençât cui gnûfs cors, e fat ancje un esam, 27, al jere a vonde facil ma al è simpri un di mancul...cumò sperin di fâ ancjemò un a zenâr... po il tierç mi lu tigni di fâ cun calme.. il probleme al è che cumò cuasi ogni esam al il so progjet e progjet = piardi une vore di timp = no tu rivis a stâi daûr. i argoments a son plui interessants ma al è un casin instes... bohh.... cu la cjase cumò mi soi apene sistemât e stoi za pensant che a setembar se mi cjapin pal erasmus o ai di molâ dut e partî... però se un no si môf cumò no si môf plui, se soi scjinfon cumò, tra dîs agns al sarà di sigûr piês... però o ai di lâ parcè che ancje se vie no fasarai tancj esams e je la esperience che conte... e poi o speri simpri di podê restâ .... viodin intant i puescj che o meti, a son 2 pussibii mi pâr, mi sta tentant la Spagne, ancje percè che la medie atuâl e je alte (27 diviso 1 = 27!) però ai di pensâi su.... doman al finìs ancje il 2008, ae fin un an a vonde bon, alti e bassi, come che mi à dit il prof al esam, ma soi lât in Olande, mi soi laureât, mi soi divertût, podeve lâ piês. O speravi doman di sere di fâ fieste cuntune persone, ma no podarà vignî. E soi avilît di une bande e content di chê altre... cuasi plui content, e chist al è un brut segno... po ben, last minute, New Year's Eve in Bologna, a saran un pôcs di amîs, i bevarai sù par dismenteâ... vonde seis mentâls par chist an

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada