dijous, de gener 10, 2008

back to normal life

Magari podê viazâ simpri...la vacance e je lade ben, si sin divertûts a vonde, o vin viodût un pâr di biei puescj e di biele int... uniche roture, il viaç (21 oris par lâ, no finive plui, po jo che soi alt no stavi dentri, mi tocjave stâ mieç sul sedîl e mieç tal coredôr e mi soi disfat i zenoi... e disevin ancje che al jere un autobus gran turismo) e l'albergo che al jere di lus super lus però fûr, plui in là dal areopuart e i traspuarts a jerin chei che jerin... l'ultime zornade sin stâs fêrs ancje un vincj minûts par un defekt, o alc dal gjenar, l'olandês al reste un casin secont me, però di 7, o jeri come simpri il tradutôr, parcè che mi plâs fâlu e sai l'inglês. Però ancje in autobus si sin fats un cuatri ridadis, dongje di me si son sintâts doi propi di ridi, doi umbros, di sbacanâsi. E po là, l'Olande e je la tiere de libertâts, ducj a varessin di fâ un salt là, a viodi un paîs dulà che si divertissin ma cence fâ (masse) casin. Ancje se a tiravin un grum di bots, mai sintûts tancj. Amsterdam e samee par tantis robis une citât mediteranee. E la sere dal ultin (anzi la matine dal prin, erin lis 7...) cuant che si tornâts tal hotel, e jere une fumatone come a Rovigo! Su lis televisions internazionâls, a fevelavin di Italie par la vendite de Alitalie e ogni tant pes scovacis... bielis figuris. Ah, e mi soi viodût la finâl dal campionât mondiâl di frecetis, robis seris, cun public e biei bêçs par cui ch'al vinç. Bon, cuant che rivi viodi di meti ancje cualchi foto, ancje se no lis ai fatis jo. Al è ancje un biel video, ma al à di restâ top secret ;-)
Bon, tornât, e son scomençâts i casins, mi mancjin 2 esams, ma di fisiche no mi met l'apel in zenâr... risultât: mandi ae idee di laureâsi a Març, sperin in Jugn/Lui, intant paiarai un altri an di tassis, e dut parcè che chist al è un cesso di paîs... e ancje parcè che jo o soi sfigât. Cumò stoi viodint di une tesi, e no si cjate in zîr nuie che mi interessedi. Chist parcè che i professôrs ti fasin fâ ce che dovaressin fâ lor, ancje se a son cazzadis che no ti coventaran a nuie inte vite, o sul lavôr. Sì soi a vonde incazât. Cualchidun al podarà visâsi di chel film inutil cul slogan: Non ti laureare, continua a cazzeggiare ma insome, mi soi za rot i co**ns jo, o varès ancje voie di concludi. Ancje parcè che al conte dome il toc di cjarte, come abilitâts, tu sâs pôc e nuie cuant che tu vegnis fûr di une universitât taliane.
P.S Dree, tu mi âs becât. Bon, cumò che o soi par fuarce libar, combinin ancje chel, pal 15 mi sa che al è tart, al sarà pal mês dopo, cussì tu podis publicâ par Març. Març al è un biel mês par fâ anuncis :-D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada