dimarts, de juny 20, 2006

Friûl - Catalogne

Eh sì, a la fin al è rivât cualchidun, il mitic Dree... che mi à ancje metût tai leams dal sô blog che al è aromai une istituzion. Il fat al è che ancje Internet, come il mont, al è piçul, soredut pe lenghe furlane... no crôt che si rivedi ancjemò a cent sîts inte marilenghe... po ben, al è ancje par chist che o scrivi par furlan, se o oraressi fâ un blog seguit, I'd rather use english and perhaps I would have also tons of visits... ma chist invezit al è un diari personâl, un sfogo. Ma par restâ in argoment, plui mi informi sui catalans e plui ju invidi... ciert no si podin fâ paragons, lôr son un toc impuartant de Spagne, e son tancj, nô pôcs e masse fûr man... ma par esempli cuissà se viodarin mai un sît come VilaWeb - Diari Electrònic Independent, un gjornâl, ancje dome in rêt dut par furlan. Mah... si scugne crodigi, ma no lu viôt tal futûr, se no tu scomencis a insegnâ ai zovins a scrivi e a lei a scuele.
Intant il studi al va indevant, e sperin a rivedin ancje i risultâts... e che no sedin come chei de Italie, che e je suete e si alzin masse i comedons

1 comentari:

  1. Anònim22:10

    il vêr mitic tu sês tu: il to al è l'unic vês diari-eletronic on line par furlan. Cun ducj i furlanòns furlaniscj che a son ator no son stâts boins di fânt un. Bulo!

    ResponElimina