dijous, d’abril 24, 2008

Nur eine andere stille Nacht....

za che no stoi fasint nuie, scrivin alc sul blog ;-) Serade cuiete, aiarut fûr, il clime che mi plâs insome. O soi dâur a scrivi il prin toc de tesi, se dut al va ben podarès rivâ par Jugn, se no par Lui. Jo preferiressi Jugn, parcè che dopo al ven cjalt, e cussì mi podarès gjoldi un mês di plui, ma l'impuartant al è finî intun mût o in chel altri. viodarìn. forsit doman o voi doi dîs jù tes Markis lì di L., se lui nol ven ca, o scugni lâ jo a cjolu... ancje parcè che a cjase mi stoi rompint simpri di plui, o sin in trê, jo, A. e G. A. al è ancje simpatic ma al tabaie masse, al à simpri di fâ alc e dopo pôc mi romp i coions. G. nol nete mai, jo no soi un fissât ma nol fâs propi nuie. o a di viodi, forsit e je ore di cambiâ aiar e lâ vie. parcè che un puest cussì nol è facil di cjatâ, però tu âs di vê la int juste e ca si va simpri piês, mi visi dai biei timps cuant che soi rivât, al jere dut diviers... plui divertent, plui dut. no mi cjati plui ben. comunque al à plot simpri chê setemane ca, ogni sere, ma a disin che di doman al varès di vignî biel. îr di sere ancje un biel burlaç. robis di no crodi. po dovaressi tornâ sù miarcui o joibe, e stâ fin a domenie. mi soi simpri sintût un pôc jù in chestis zornadis, però dopo o pensi che o ai cuasi finût e mi tiri sù... mah, cumò miôr lâ a durmî e doman decidi se fâ un salt jù o no. tant al è il weekend, no podi mica stâ 24h su 24h sul computer no? mi disfi i voi, e mi coventin ancjemò par un pôc... good night and good luck

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada